De Biënnale Interieur 2018 gaat weer van start. In een gecondenseerde vorm deze keer, in Kortrijk Xpo loopt ze gedurende maar één lang weekend, van donderdag 18 tot en met maandag 22 oktober. Het City Festival in de voormalige Sint-Maartenskliniek blijft wél langer toegankelijk voor het designminnende publiek. Vier weekends zelfs, tot en met zondag 4 november.
In de aanloop van dé Belgische designbeurs worden perslui overspoeld door pr-campagnes en uitnodigingen, de ene al wat opvallender en exclusiever dan de andere. Grote, bekende merken sparen geld noch moeite om op hun best in de spotlights te gaan staan, klaar om het publiek te ontvangen, te verwennen en te woord te staan. Om maar te zeggen: deze top designmerken slagen er sowieso in uw aandacht te vangen, de budgetten die ze besteden aan een beursstand én de bijbehorende communicatie doen hun werk. Daarom tonen we hier met plezier werk van jong aanstormend talent, die vaak wel de ideeën, maar niet de financiële middelen hebben om evenveel op te vallen.
Hieronder dus een selectie ontwerpen van studenten ‘Interieur, Design & Architectuur’ van de Thomas More Hogeschool, die net als de Biënnale Interieur 50 jaar geleden startte met de opleiding ‘Binnenhuisarchitectuur’. Hun ontwerpen zijn te zien en te betasten in de expo The Floor Is Yours in Kortrijk Xpo, stand R36 & R39 en op de MMooD-stand 617 in hal 6. En ook op de gratis tentoonstelling We Are The Next Generation in de ingepalmde Sint-Maartenskliniek, alle volgende weekends tot en met 4 november.
[wzslider interval=”2500″ transition=”‘slide’”]